Selamlar, Türk Telekom binaya FTTH fiber çekti, daire önüne kadar fiber kablo geldi, aşağıya kutuyu da koydular. Ancak dışardan kutuya bağlantı yapmamışlar henüz. Tecrübeli arkadaşlar varsa bu durumdan sonra aktivasyon ne kadar zaman alıyor? 1000mbps fiber almayı planlıyorum, en mantıklısı sanırım altyapı sahibi Türk Telekom'dan almak.

BeğenFavori PaylaşYorum yap