Arkadaşlar Switch 2 ne kadar iyi çıktı ve ne kadar mantıklı? Ben steam kütüphanem varken hep Steam Deck taraftarıydım fakat fazla seyahat etmiyorum diye gereksiz görüp almadım. Şimdi de çok eskimiş gibi geliyor steam deck yoksa BOTW'yi deck üzerinden emüle etmek bana daha bile mantıklı geliyordu.
PC topladım fakat oyunlardan bir soğuma var bende, el cihazı kullananlar genelde steamde boş yatan oyunlarını keyifle erittiklerinden bahsediyor. Bir aksilik olmazsa Japonyaya gidiyorum, gidiş uçuşu çok darlarsa dönüşte bir Switch 2 almak mantıklı olur mu diye sorguluyorum ama ne dersiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap