En iyisi hiç dağa çıkmamak o zaman akü bune, biz dik olunca çıkamıyor biliyorduk bize böyle denmedi yani.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
90 derece dik bir ağaca tırmanabilen bir hayvanın daha düşük açılarla ve tutunma yüzeyleriyle dolu bir yere tırmanması çok da şaşılacak bir şey değil. Yalnız sen yukarıdaysan ve ayağınla suratına vurabiliyorsan belki kurtulursun 😅
Yalnız tırnaklarıyla tırmantığı detayını da göz önünde bulundurunca şayet: Ben şahsen ağaca tırmanmasının düz & sert kayaya tırmanmasından çok daha kolay olacağı kanaatindeyim. Ki dik kayalara çıkamadığı örnekler de var yani.
Ağaca tırmanışı
https://www.youtube.com/shorts/ucwZXNoq-R8
https://www.youtube.com/shorts/X-KK_E3j2Tc
Herif tımanmıyo, ağaçta koşuyo 😅