Murat Gamsız @gamsizm 26 Ağustos 2014 - 00:42 Sırada güzel bir Tozlu Raflar var ama yarına kalacak. Montaj ve render yetişmedi. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 49 1 2 17 İsmail Abi @yabancakali oley 😀 26 Ağustos 2014 - 00:44 Yanıtla Beğen 2 king size @king-size Yeni mekanmı bura 26 Ağustos 2014 - 00:44 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm Hayır eskisi. 26 Ağustos 2014 - 00:45 Yanıtla Beğen Recep Emre Ercetin @crow Ohh be sonunda geliyor 🙂 olsun abi sabrederiz biz Tozlu Raflar çok özel bir bölüm beklemeye değiyor :). 26 Ağustos 2014 - 00:44 Yanıtla Beğen Ajan @ajan Efsane 😀 26 Ağustos 2014 - 00:50 Yanıtla Beğen Mustafa Sakallı @swish41 Tozlu raf gelsin de varsın geç olsun 😀 26 Ağustos 2014 - 01:01 Yanıtla Beğen leventp @leventp Bu videonun montajı oldukça güç olacak, dolayısıyla sabaha kaldı yayını. :/ 26 Ağustos 2014 - 01:10 Yanıtla Beğen 9 Melih AYDIN @melih_aydnn siz yeterki çekin, biz sabah akşam izleriz 😀 26 Ağustos 2014 - 01:17 Yanıtla Beğen Endoplazmik Retikulum @barizbari bi crt tv buluverin de tam moda girelim değil mi ama... bunu bir eksiklik olarak görüyorum. 26 Ağustos 2014 - 01:39 Yanıtla Beğen Merih @merih Arcade makinalarındaki Robocop'lar her açıdan daha güzeldi, dönemin bilgisayar versiyonları orta halliydi malesef. 26 Ağustos 2014 - 01:58 Yanıtla Beğen 1 Gokhan Ascioglu @gascioglu 250 dolarlık C64'le, en ucuzu 2500-3000 dolar seviyesinden başlayan arcade makinalarını karşılaştırmıyorsun umarım. 26 Ağustos 2014 - 09:41 Yanıtla Beğen Merih @merih Öncelikle oyun olarak karşılaştırıyorum 🙂 C64 grafik açısından tabii ki yarışamaz ama arcade versiyonlarında oyunun bölümleri hem filmle daha paralel gider, hem de görevler platform türünün ötesinde daha çeşitli ve keyiflidir. 26 Ağustos 2014 - 10:52 Yanıtla Beğen URZA @urza Hocam render için ne kullanıyorsunuz? Premier falan mı? 26 Ağustos 2014 - 10:51 Yanıtla Beğen 1 macidinberberi @macidinberberi 12 saat oldu abi yetişmedi mi hala ? birkaç bilgisayara bölseniz 4'er 5'er dakika renderlayıp sonra birleştirme yapsanız daha mı kısa sürer acaba ? 26 Ağustos 2014 - 12:38 Yanıtla Beğen homerusan @homerusan Amanin sunset riders 26 Ağustos 2014 - 16:10 Yanıtla Beğen homerusan @homerusan Yok degilmis 26 Ağustos 2014 - 16:11 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm Montajdan çıkamamış daha. 26 Ağustos 2014 - 16:13 Yanıtla Beğen İptal
oley 😀
Yeni mekanmı bura
Hayır eskisi.
Ohh be sonunda geliyor 🙂 olsun abi sabrederiz biz Tozlu Raflar çok özel bir bölüm beklemeye değiyor :).
Efsane 😀
Tozlu raf gelsin de varsın geç olsun 😀
Bu videonun montajı oldukça güç olacak, dolayısıyla sabaha kaldı yayını. :/
siz yeterki çekin, biz sabah akşam izleriz 😀
bi crt tv buluverin de tam moda girelim değil mi ama... bunu bir eksiklik olarak görüyorum.
Arcade makinalarındaki Robocop'lar her açıdan daha güzeldi, dönemin bilgisayar versiyonları orta halliydi malesef.
250 dolarlık C64'le, en ucuzu 2500-3000 dolar seviyesinden başlayan arcade makinalarını karşılaştırmıyorsun umarım.
Öncelikle oyun olarak karşılaştırıyorum 🙂 C64 grafik açısından tabii ki yarışamaz ama arcade versiyonlarında oyunun bölümleri hem filmle daha paralel gider, hem de görevler platform türünün ötesinde daha çeşitli ve keyiflidir.
Hocam render için ne kullanıyorsunuz? Premier falan mı?
12 saat oldu abi yetişmedi mi hala ? birkaç bilgisayara bölseniz 4'er 5'er dakika renderlayıp sonra birleştirme yapsanız daha mı kısa sürer acaba ?
Amanin sunset riders
Yok degilmis
Montajdan çıkamamış daha.