Benim gibi buzdolabı arayanlar varsa BİM'e gelmiş Arçelik markasıymış. 490 Lt bayağı geniş bir model.

Benim gibi buzdolabı arayanlar varsa BİM'e gelmiş Arçelik markasıymış. 490 Lt bayağı geniş bir model.

Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
keysmart'tan çok şikayet duydum. Bunları bilmiyorum ama hindistan üretimiyse ben uzak dururdum.
Buzdolabı fiyatları da çıldırmış.
Beyaz eşya oldukça pahalandı...
Bizim de yarın belli olacak akıbeti. Dolap arızalandı.
En kötü altus alın , bu toplara girmemek lazım bence