bu tabloda vizyonun ne kadar önemli olduğu ortaya çıkıyor. apple ı zerre kadar sevmesemde bir ticari başarı olarak çok takdir ediyorum. iphone u olmayanı varlıksız göstermelerden tutunda herşeyiyle başarı. okullardaders olarak okutulması gerekiyor.
listedeki telefonlarin en yazindna yarisina sahip olmusum ve listem su skilde olurdu;
en iz birakani nokia 3210
en pratik olani samsung e1100
en özgun olani (joystick) nokia 6600
en donanimli olani (akili telefon) iphone 7
bu tabloda vizyonun ne kadar önemli olduğu ortaya çıkıyor. apple ı zerre kadar sevmesemde bir ticari başarı olarak çok takdir ediyorum. iphone u olmayanı varlıksız göstermelerden tutunda herşeyiyle başarı. okullardaders olarak okutulması gerekiyor.
Neden tüm seriler toplanarak yazılıyor ki. Bunlar ayrı telefon sonuçta. iPhone 6 ile 6 Plus mesela ayrılmalıydı.
Bu arada iPhone 6 modeli 2017 yılında Çin ve Hindistan'da tekrardan satışa sunulmuş, bunu bilmiyordum.
listedeki telefonlarin en yazindna yarisina sahip olmusum ve listem su skilde olurdu;
en iz birakani nokia 3210
en pratik olani samsung e1100
en özgun olani (joystick) nokia 6600
en donanimli olani (akili telefon) iphone 7
favori telefonum ip11 bugun yine alırım.
3210 çok güzel bir cihazdı, 3310 gibi oyuncak değilde kaliteli bir his veriyordu insana.
3210+titreşim=3310
@ferah özellik olarak aynıydılar evet, malzeme kalitesi arasında fark barizdi ama.