DeX ile içerik tüketmek maksatlı şöyle tel maşa bir düzenek yaptım. Ekranın kendi pili olmadığı için sadece telefon bağlayarak çalışmıyor, arkasına çift taraflı bantla powerbank yapıştırdım. Tablete alternatif oldu kısmen. Bu ara telefonu masa üstü ekrana bağlayarak da kullanıyorum biraz, işimi görüyor çoğu zaman.

Samsung'un şu DeX işini bırakmaması çok iyi. Ben bir tek içi boş laptop tarzı bir aksesuar yapmalarını beklerdim ama yapmıyorlar nedense. Tabletlerin önünü kesmesin diye herhalde. DeX'in daha çok masaüstü kullanımını özendiriyorlar, demolar falan o şekilde gördüğüm kadarıyla.

BeğenFavori PaylaşYorum yap