Ofiste tasarım, modelleme, web sitesi vs yaparken çok fazla düşünmek gerekiyor. Yaptığım her şey sıfırdan beyaz bir kağıtta başlıyor ve 1 saat aralıksız düşünmek insanı yoruyor. Ben de o yorgunlukların arasında günde 10 kere falan teknoseyir'e girip bakıyorum. Kafa dağıtacak bir şey paylaşılmış mı diye. Burası kapanınca bu topluluk tam olarak bu şekilde hiç bir yerde bir araya gelmeyecek. Bir boşluğa düşeceğim ve sanırım otistik tarafım bu değişiklikten korkuyor. 😂 Sevdiğim şeylerin değişmesi çok sinir bozucu geliyor. Bunları romantize edilmiş bir yerden söylemiyorum. Buradaki akışta kaybolmak, dikkatimi çekebilecek içeriklerin filtresi gibi burası. Buradaki her bir üye eleğin bir teli gibi adeta. Burada paylaşılan içeriklerden çok şey öğrendim. Tabii bir de artık neredeyse tanıdık simalar var burada. Onların da çoğu küstürüldü. Başka topluluklarda da var olmayı denedim ama olmadı. Her değişikliğe ve her kaybedişe alıştık bir şekilde. Buna da alışırız elbet.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 92 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bende benzer durumdayim, ama http://www.cokcekirdek.com sitesi guzel mekan oldu
uyelerin de tamami burdan, site özellikleri ve tasarimiyla buraya cok benziyor hatta özellikler olarak da daha iyi
bekleriz gel 🙂
@norego @protego
Ben varım zaten çç de. Dediğim gibi değişiklik beni rahatsız ediyor. 😂 Bir de her üye orada olmayacak maalesef.
@armv7 arada dökulenler elbette olacak ama genel olarak bence orasi, buranin olabilecek en iyi alternatifi
telegram, discord yada forum vs benzeri yerler denendi ama hicbiri orasi kadar buranin yerini tutmadi
@armv7 Şuan 430 TS üyesi çç'de de üye hocam. TS dışından üye alınmıyor. Burada olup çç'de olmayan aktif kullanıcı sayısı %2-3 ancadır.
@norego @protego Hocam ben de uye oldum onay bekliyorum. Onay verebilir misiniz?
@wilhem Onayladım hocam
Evet benim de kullanım senaryom aynıydı. Gir çık işine geri dön. Küfür yok, troll yok. Donanım konularında içerik zayıflamış olsa da indirimdir, güvenlik açığıdır şu bu takip için iyi oluyordu.
TS'nin resmi Discord'unu düşünüyorum. Başka alternatif göremedim.
Ne iş yapıyorsun hocam
Reklam ajansım var hocam.