Ofiste tasarım, modelleme, web sitesi vs yaparken çok fazla düşünmek gerekiyor. Yaptığım her şey sıfırdan beyaz bir kağıtta başlıyor ve 1 saat aralıksız düşünmek insanı yoruyor. Ben de o yorgunlukların arasında günde 10 kere falan teknoseyir'e girip bakıyorum. Kafa dağıtacak bir şey paylaşılmış mı diye. Burası kapanınca bu topluluk tam olarak bu şekilde hiç bir yerde bir araya gelmeyecek. Bir boşluğa düşeceğim ve sanırım otistik tarafım bu değişiklikten korkuyor. 😂 Sevdiğim şeylerin değişmesi çok sinir bozucu geliyor. Bunları romantize edilmiş bir yerden söylemiyorum. Buradaki akışta kaybolmak, dikkatimi çekebilecek içeriklerin filtresi gibi burası. Buradaki her bir üye eleğin bir teli gibi adeta. Burada paylaşılan içeriklerden çok şey öğrendim. Tabii bir de artık neredeyse tanıdık simalar var burada. Onların da çoğu küstürüldü. Başka topluluklarda da var olmayı denedim ama olmadı. Her değişikliğe ve her kaybedişe alıştık bir şekilde. Buna da alışırız elbet.

BeğenFavori PaylaşYorum yap