selamlar, utrawide ips panel yüksek hertz bir monitör istiyorum. kurgu vs işim yok. arada bir oyun, genelde de internet kullanımı için alacağım. 20-30 bin liralara çıkmak istemiyorum. bir öneriniz var mıdır?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 92 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
100 hz okeyse bu var
https://www.epey.com/monitor/lg-ultrawide-34wq500-b.html
Bu da en ucuz 144
https://www.epey.com/monitor/gigabyte-m34wq.html
100hz okey olsa bile 34inç FHD çok göz bozar 😀 Kesinlikle ikinci alınmalı imkan varsa