4090 güç soketleri erimeye devam ediyor. #HaftalıkGündemeMalzeme
https://www.youtube.com/watch?v=nplGX4SqABw
Son bir saat içinde 209 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Alakası yok 4090 alabilecek kadar parası olan ama zekası olmayanlar kabloyu sonuna kadar ittirip doğru düzgün takamıyor bir nevi doğal seçilim.
60 bin lira olan kart bu dimi 😃
@awsalli demi 😃
ya da 24 Volt'a geçselerdi
@orcun 3090ti 2000 dolar olduğu için 5 kişi aldı 4090 en popüler kart şuan.
@orcun Evet 4090'ın güç tüketimi yüzünden düzgün takmayınca o kadar gücü çekince eriyor.
Voltajı arttırmak zorundalar.