En iyi müzik hangisinde sizce? Ben 2142 diyorum. 😀
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

5:20 1942
İlk örneği de güzel ama bırakın BF müziklerini, hiç bir oyun müziği 2:40'da başlayan BF 1942 müziği gibi olamaz benim gözümde... En olmuşu bu. 1943 yorumu fena değil ama sonraki oyunlardaki yorumunu da beğenemedim bir türlü tam olarak, o duyguyu tam geçiremiyor bana. 2:40 da ki yorum hala az çok bir şöyle bir duygulandırır beni, çok fena gaza getiriyor yahu, selama durasım geliyor. <3 😀 Coverları bile bazen ayrı güzel oluyor. 🙂 <3
https://youtu.be/XuSXozd9P4w
https://youtu.be/2e-H5aetTvk Bunlar da en sevdiğim yorumlamalar.
BF4 deki drop kısmı en çok hoşuma giden yer. Dakika 23:30 dan sonra başlıyor
Aslında hepsi aynı müzik. Hakkı Bulut'un veya Edip Akbayram'ın aynı şarkılarla 10 yılda bir yeniden albüm yapması gibi 🙂
şöyle bırakayım
https://youtu.be/uD_ZJMiZMV8