

Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İşyerinde hiçkimse arkadaşınız değilse de orayı terkedin. Her iş gününün tamamı cins insanlarla çekilmez.
Herkes denmiş. Görüşünüze de katılıyorum bu arada. Haklısınız.
Altına imzamı atarım. Hele bir de bu iş dünyasının "Burası sizin aileniz" diyen işveren versiyonları var ki evlere şenlik....
Emekli olalı beş sene olacak, iş yerimden kimse ile görüşmedim.
Darısı başıma... Görüşmemeyi geçtim, hepsinin telefonunu silip engelleyeceğim. 😀
15 yıl oldu emekli olalı, yaz sezonu hariç haftada bir gün toplanıp sohbet ediyoruz.