Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet 03 Kasım 2023 - 16:10 Işıklı mışıklı gamebooster klavyelerimiz geldi 😀 109 tlye almıştık. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 11 Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet @alpi350 ne güzel duruyor değil mi? 😀 03 Kasım 2023 - 16:16 Yanıtla Beğen Alpi Ironside @alpi350 İyi 03 Kasım 2023 - 16:42 Yanıtla Beğen 4 Temp @temp @m-ahmet Benden mi görerek almıştın hocam? 😅 03 Kasım 2023 - 16:21 Yanıtla Beğen 1 Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet Evet. Hatta ben son 2'yi aldım galiba bu modelde. Arkadaş alamamıştı sonra. 😀 03 Kasım 2023 - 16:51 Yanıtla Beğen Temp @temp @m-ahmet Buna vesile olduğuma sevindim. Hayırlı olsun. 🙂 03 Kasım 2023 - 16:52 Yanıtla Beğen 1 Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet @temp Eyvallah 🙂 03 Kasım 2023 - 16:53 Yanıtla Beğen Mehmet Aybars Işken @kahraman810 H.o. Tuş bazlı renk ayarlama özelliği de var mı 109 liraya? 😛 03 Kasım 2023 - 16:22 Yanıtla Beğen 2 Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet 109 liraya klavye geldiğine şükür. 😀 03 Kasım 2023 - 16:50 Yanıtla Beğen 1 Mehmet Aybars Işken @kahraman810 @m-ahmet Kargoların artık kimi zaman daha pahalı olduğunu düşünürsek, bu konuda haklısın. 😀 İşte şükretmesini bilen bir insan. 😛 Bu klavyede tek tesellim "enter" tuşunun büyük olması, üstteki gibi olanları sevmiyorum. 😀 03 Kasım 2023 - 17:21 Yanıtla Beğen 2 Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet @kahraman810 ben üsttekine çok alıştım. Ofiste bunu kullanıyorum. Özellikle arayıp buldum bunu taktım. 😀 03 Kasım 2023 - 18:24 Yanıtla Beğen Smaug @smaug sadece ve sadece harfin aydınlatıldığı klavyeleri tek seven kişi benim sanırım. yine de hayırlı olsun efenim; güle güle kullanınız... 😀 03 Kasım 2023 - 18:54 Yanıtla Beğen 1 İptal
@alpi350 ne güzel duruyor değil mi? 😀
İyi
@m-ahmet Benden mi görerek almıştın hocam? 😅
Evet. Hatta ben son 2'yi aldım galiba bu modelde. Arkadaş alamamıştı sonra. 😀
@m-ahmet Buna vesile olduğuma sevindim. Hayırlı olsun. 🙂
@temp Eyvallah 🙂
H.o. Tuş bazlı renk ayarlama özelliği de var mı 109 liraya? 😛
109 liraya klavye geldiğine şükür. 😀
@m-ahmet Kargoların artık kimi zaman daha pahalı olduğunu düşünürsek, bu konuda haklısın. 😀 İşte şükretmesini bilen bir insan. 😛
Bu klavyede tek tesellim "enter" tuşunun büyük olması, üstteki gibi olanları sevmiyorum. 😀
@kahraman810 ben üsttekine çok alıştım. Ofiste bunu kullanıyorum. Özellikle arayıp buldum bunu taktım. 😀
sadece ve sadece harfin aydınlatıldığı klavyeleri tek seven kişi benim sanırım. yine de hayırlı olsun efenim; güle güle kullanınız... 😀