Abi ne gerek var böyle şeylere ya.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mantıklı bir açıklama vardır umarım ama unutulacak bir oluşum değil yani
@awsalli sebebi geride kalan olmasın.
Ne yapacaklarmış. Ekran kartı fiyatlarını mı konuşacaklar?
Boş işler.
Ne olmuş ki?
@ronniejamesdio Deprem yayını gibi ortak yayın yapılacakmış bayram münasebetiyle. Biri de abi TS çağrılmadı mı diye sormuş.
Levent abinin alınganlıkları. İstemiyorsalar boş ver sende. Deprem yayınında da aynı sekil bir muhabbet olmuştu logo meselesi gibi. Kendileri kaybeder gerek yok.
Nasıl ne gerek var? Böyle bir münasebetle toplanılıyorsa ve TS çağırılmıyorsa açık açık yazması gayet doğal. Bunun raconu toplantıdan önce davet etmek, edilmeyecekse de neden edilmediğine dair bilgilendirmektir.
Yani TEKNOLOJİ ve bilim kanalları diyorsan ve yıllardır bu sektörde olan teknoseyiri çağırmıyorsan hele bir de daha önce bu oluşumun içinde olduğu halde çağırmıyorsan ben bu işte artniyet ararım burada levent abi haklı zaten bir şey de dememiş istememişler bizi demiş doğru.