Cyberpunk 2077 Koleksiyon Ürünleri
Hayatımda ilk defa bir eserin ürünlerini topluyorum, bulabildiğimce ve bütçe yettiğince. Hobi oldu. Çok pahalı bazı ürünler, özellikle orijinal figürleri. Onlara yanaşılmıyor hiç.

1. Fotoğraf
-Cyberpunk Cüzdan
-(Bonus) The Witcher Cüzdan
-2 adet 1000 parça puzzle
-Cyberpunk + Edgerunners kupa
-Işıklı Cyberpunk stand(bataryalı)
-Johnny figür

2. Fotoğraf
-(Solda) The World of Cyberpunk Deluxe Edition
-Arasaka keycard
-(Ortada) 4 adet hardcover çizgi roman - 2 adet daha gelecek
-Johnny Silverhand replika kolu.
-(Sağda) The World of Cyberpunk
-Night City Anahtarlık
-(Arkada) Cyberpunk 90x40 mousepad

3. fotoğraf
-bonus- Johnny Silverhand replika kolunun arka kısmı (netleyememişim sonradan fark ettim)
Kol güzelmiş 😄 Güzel koleksiyon keşke yapımcıları da oyuna senin kadar değer verse 😄
Son hali çok güzel oldu ya öyle deme 😅
@protego hayırlı olsun hocam eve gelenlere havasını bas 😀
@koraysuna Millete daha orijinal oyuna para verilebileceğini anlatamıyorum 😅 Ben bakıp mutlu oluyorum o yeter 😁
@protego ohoo hala onlar ordaysa çok gerideler işin zor daha bugün cities skylines 2 aldım zamlanacakmış 😄
@koraysuna DLC manyağı yapmayacaklarını bilsem alırdım da... Skylines'ın DLC'leri toplam 4000TL. 2-3 AAA oyun parası istiyor adamlar. 2. oyun daha beter olacaktır. Kalsın 😑
Çok beğendim hayırlı olsun. Benim de uzun zamandır takip ettiğim ürünler bunlar da kart şişti 😒
Teşekkürler. Benim de kart şişti ama bu tip ürünleri kaçırınca bir daha bulamıyorsun üretilmiyorlar. Öyle kaçırdıklarım oldu mecbur gördüğüm an alıyorum artık 🙁
Çok güzel ürünler toplamışsınız. Güzel de bir alan ayrılabilirse baktıkça insanı mutlu eder.
Teşekkürler. Şimdilik çoğu kutusunda duruyor. Güzel bir yer yapacağım bunlara yakında umarım 🙂
Sonunda görebildik. 😀 güzel set olmuş. Anahtarlık amazondan mı?
Teşekkürler. Evet Amazon'dan, stokta kalmamış sanırım https://www.amazon.com.tr/gp/product/B087Y48YBQ
Ona bütçe olsa yapılır da... Bütçe yok
Witcher cüzdan güzelmiş
Bu konuyu nasil kacirmisim, gayet güzel olmus koleksiyonunuz 🙂
@asaltek in dizayn edip ürettigi Arasaka Keycard ve isikli standini da eklerseniz, koleksiyonunuz tadindan yenmez 😀
https://teknoseyir.com/durum/1516084
O da var 2. görselde 😀
O set olmadan olmaz zaten, bence en değerlisi. O yüzden ikinci foto merkezinin, sağ tarafında bize göz kırpmakta. 😀
@coppermine Koleksiyona dahil olmuş bile.👍😊
@asaltek evet ben kacirmisim 😀
@coppermine Etiketlenmeyince bu koleksiyonu ben de kaçırmışım, sen etiketlemesen benim de hiç haberim olmayacaktı.🙄
@coppermine @asaltek Bu görseldekilere ek olarak 2 adet daha kupa eklendi(henüz gelmediler). 1 adet daha çizgi roman eklendi. Toplam 5 tane oldular. 2 tane eksik kaldı onları da alacağım yakında. Bir de roman eklendi. O da yeni çıktı https://www.amazon.com.tr/dp/0356518191
Bunlara orijinal figürleri de eklemek isterdim ama 3-6K arası fiyatları. O kadarı beni aşıyor 🙂 Onlar olmadan da tamamlanmış bir koleksiyon sayamıyorum 🙂