Umut Koçak @umtk 06 Eylül 2023 - 20:17 Masayı topladım. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 23 8 Tarık @tarikx Ellerine sağlık. Monitörler az olmuş. Bi 3 tane daha üstlerine koy hocam. Az geldi. 😛 06 Eylül 2023 - 20:18 Yanıtla Beğen 2 Excalibur @excalibur Üçlü monitöre geçme planım var benim de. Üçüz olacak ama. 06 Eylül 2023 - 20:18 Yanıtla Beğen mrx @mrx Şu yandakilerden biriyle takas edelim mi bendeki 32 inç monitörü 😀 06 Eylül 2023 - 20:20 Yanıtla Beğen memedeath @memedeath Çok güzel görünüyor. Sağdaki Viewsonic monitördeki kamera dahilî mi? 06 Eylül 2023 - 20:49 Yanıtla Beğen memedeath @memedeath @tongyabguhan34 😋 06 Eylül 2023 - 21:38 Yanıtla Beğen ad33p @ad33p Arabalar sabit mi ya da önlerinde kapak var mı? Yoksa hafif depremde hepsi yerde. Artık her şeye depremde düşer mi diye bakıyor insan. 07 Eylül 2023 - 03:14 Yanıtla Beğen Chevron @chevron bende bu kadar monitör olsa, biri ikisi bol kalsa strese girerim. nazar ediyorum burdan 😀 kolay gelsin... 07 Eylül 2023 - 09:12 Yanıtla Beğen Önder Karaibrahimoğlu @omkkio @umtk bana da bu raflardan lazım, memnun olduğun varsa link atabilir misiniz? 18 Aralık 2023 - 18:24 Yanıtla Beğen İptal
Ellerine sağlık. Monitörler az olmuş. Bi 3 tane daha üstlerine koy hocam. Az geldi. 😛
Üçlü monitöre geçme planım var benim de. Üçüz olacak ama.
Şu yandakilerden biriyle takas edelim mi bendeki 32 inç monitörü 😀
Çok güzel görünüyor. Sağdaki Viewsonic monitördeki kamera dahilî mi?
@tongyabguhan34 😋
Arabalar sabit mi ya da önlerinde kapak var mı? Yoksa hafif depremde hepsi yerde.
Artık her şeye depremde düşer mi diye bakıyor insan.
bende bu kadar monitör olsa, biri ikisi bol kalsa strese girerim.
nazar ediyorum burdan 😀
kolay gelsin...
@umtk bana da bu raflardan lazım, memnun olduğun varsa link atabilir misiniz?