Apple hololens pro yu aldın taktık. Kurdun. Girdin amazon prima. Filmi seçtin. Dedin ki 30 metre perde modun da izliyim.
Şaaaaaaaaak.
Buy now 7.99 + month 🙂 🙂
Incığına cıncığına aylık abonelik satarlar. Apple bu. Haaaaaaaam....... koymadan iş yapmaz 🙂 🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 281 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Apple eko sistemini kullanan bu yorumu yapmaz
Bende onu diyorum işte. Alışmışlar 7.99 vermeye. ohhh misss.
1 seneye kalmaz asyalılar daha ucuz ve iyi alternatifleri klonlamaya başlarlar.
Ucuz ok . İyi sanmam
Geliştirici daş mı yesin? 😀
Yeterli kalitede hiçbir şey bedava değildir