Bir hayırlı olsununuzu alırım arkadaşlar. Yaklaşık 1 ay önce topladım sistemi, uzun zamandır masaüstü PC'im olmamıştı. GTX 1050'li laptoptan buna geçiş çağ atlattı tabi.

Evet, o kadar sistem topladım ama klavye mouse hala Logitech
MK 330 set 😅

Sistem:
-AMD Ryzen 7800X3D işlemci
-Sapphire Pulse RX 7900 XTX ekran kartı
-Gigabyte B650M DS3H anakart
-2×32 GB Kingston Fury 5600 DDR5 ram
-2 TB Samsung 990 Pro SSD ( Soğutucusuz olandan, anakartın kendi 2'li ssd yuvası soğutuculu )
-Asus VG32VQR 165 HZ 1440p monitör
-Cooler Master TD500 Mesh V2 kasa ( kasa ve AIO ledleri kasa üzerindeki led kontrol düğmesine bağlandı, herhangi bir yazılım olmadan renk değiştirip açıp kapatabiliyorum)
-Corsair HX 1000i 1000 Watt 80+ Platinium psu
-MSI MAG CORELIQUID 360R V2 AIO sıvı soğutma
-DS4 kontrolcünün bluetoothla bağlanması için bir adet TP Link UB 400 taktım arkadaki usbye, anakartta wifi ve bluetooth yok.

Daha iyileri sizlerin olur inşallah.

#benimmasaüstüm

BeğenFavori PaylaşYorum yap