Youtube'un yıllar sonra tekrar karşıma çıkarttığı video. Amiral gemisi telefonların 2000 TL'yi aşması bir sorun olmuştu. Artık bu fiyata en en en giriş seviyesi telefonu almak bile mümkün değil. #telefon #TeknoSeyir

Youtube'un yıllar sonra tekrar karşıma çıkarttığı video. Amiral gemisi telefonların 2000 TL'yi aşması bir sorun olmuştu. Artık bu fiyata en en en giriş seviyesi telefonu almak bile mümkün değil. #telefon #TeknoSeyir

Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bugün sayın gamsız 15.000₺ lik süpürge fiyatı iyi diyordu galiba instada
Ben Murat Gamsız'ın ucuz mal kullandığını görmedim.
@senturkmurat1999 YouTube'da iyi para var 😅
2015'in 2 bin lirası iyi paraydı. Hatırlıyorum o dönemlerde General Mobile Discovery modası vardı. Xiaomi ise yeni yeni piyasada yaygınlaşıyordu.
İyi paraydı ama astronomik kimse alamaz değildi 😀
@agab 1850 liraya trink telefon almıştım o dönem. 2015'ten şimdiye kadarki dolar enflasyonunu da hesaplarsak
1074 usd yapıyor şu an değeri. 20.000 lira düz hesap. Akademisyen, doktor maaşları bu kadar değil şu an.
O dönem konfeksiyonda ütücülük yapıyordum, asgari ücret 900 TL idi. Toptancıdan en iyi kalite antep fıstığını kilosu 40 TL 'den satıyordum. Euro'nun 3.2 TL, gram altının 85-90 TL olduğu zamanlar. Asgari ücretle 10 gr'mın üzerinde altın alınabiliyordu. 😀
Ne güzel.gunlermis değil mi
@noisecash Kesinlikle, başlığı görünce zamanın ne kadar hızlı geçtiğini anladım:)