Taksitli alınan Amazon ürününü iade ettim. Amazon sorunsuz tüm taksitleri gönderdi. Bankaya da yattı. Amaaa, ben ilk ay kredi kartı ekstresini öderken bu ürünün ilk taksitini de ödedim. Yani cebimden X lira nakit çıktı, iade geri geldiğinde cebimde X lira olmadı.
Aradım bankayı, 10 saat dil döktüm yok diyor kadın siz kredi kartınızla almışsınız kredi kartınıza iade gelir. Hanımefendi diyorum benim X param nereye gitti? İşte diğer kk borcunuzdan düşmüştür -X lira hale gelmiş oldu falan diyor. Hanımefendi diyorum ben nakit paramı istiyorum limit artırımı vs değil. Alllaaaah 10 saat sonunda haklısınız anladım dedi ilk taksidi hesabıma yatırdı.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 262 ziyaretçi, 33 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İyide bildiğim kadarıyla bu durumda +bakiye olarak hesaba yansıması lazım.
O da yok. Normal kredi kartına yattı tüm iade.
@aliytrklkmz İşte benim dediğimde o. Tahminim başka harcamalarda yaptı geri gelen taksit ödemesini o harcamalara saydı banka. Yani gelen iade parayı kredi kartı borcuna peşin olarak aldılar. Konu biraz karışık olduğundan anlatmasıda karışık oluyor. 😀
Siz ilk taksiti ödediniz, sonraki ay bakiyenize + olarak yansıdı, hesap ekstrenizden düştü, iade taksitinin 250 tl olduğunu varsayarsak yani sonraki ay 2.000 tl ödemek yerine 1.750 ekstre ödemiş oldunuz.Evet cebinize nakit girmiyor ancak bir dahaki ay çıkacak nakitte çıkmıyor.
Evet ama ya kullanmayacağım bir kart ise. Ya da nakit ihtiyacım varsa vsvs
@agab Kredi kartıyla alışverişin getirileri 🙂 1 sefere mahsus kullanacaksınız artık, diğer taksitler zaten otomatik kesilir ve geri yatar.
Taksit iadesini işin içine katarak olayı uzatmışsınız. Bu işlemi geçen seneye kadar sık sık yapan birisi olarak yapacağınız işlem en kısa şekilde şu: Kredi kartımdaki "artı" bakiyenin, vadesiz hesabıma aktarılmasını istiyorum diyeceksiniz. Bazı bankalar bunu telefon bankacılığı ile işleme alıp en fazla 1-2 iş gününde çözerken, bazı bankalar şubede ıslak imzalı talep dilekçesi isteyebiliyor. Geçmiş olsun.