Taksitli alınan Amazon ürününü iade ettim. Amazon sorunsuz tüm taksitleri gönderdi. Bankaya da yattı. Amaaa, ben ilk ay kredi kartı ekstresini öderken bu ürünün ilk taksitini de ödedim. Yani cebimden X lira nakit çıktı, iade geri geldiğinde cebimde X lira olmadı.
Aradım bankayı, 10 saat dil döktüm yok diyor kadın siz kredi kartınızla almışsınız kredi kartınıza iade gelir. Hanımefendi diyorum benim X param nereye gitti? İşte diğer kk borcunuzdan düşmüştür -X lira hale gelmiş oldu falan diyor. Hanımefendi diyorum ben nakit paramı istiyorum limit artırımı vs değil. Alllaaaah 10 saat sonunda haklısınız anladım dedi ilk taksidi hesabıma yatırdı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap