Bağkur'da 3-4 ay önceye ait prim borcu olan birisi 2022 yılında bunu nasıl ödeyebiliyor? e-SGK'da gözükmüyor, devlet bankalarının sitelerinde çıkmıyor, e-devlette gözüküyor.

Eskiden Ziraat'e gidip zorla para yatırıyorduk herhalde o moda devam ediyor 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap