Bağkur'da 3-4 ay önceye ait prim borcu olan birisi 2022 yılında bunu nasıl ödeyebiliyor? e-SGK'da gözükmüyor, devlet bankalarının sitelerinde çıkmıyor, e-devlette gözüküyor.
Eskiden Ziraat'e gidip zorla para yatırıyorduk herhalde o moda devam ediyor 🙂
SGK'nın online tahsilatı var.E-devletten yönlendiriyor.
https://www.turkiye.gov.tr/sosyal-guvenlik-sosyal-guvenlik-kurumu-kart-ile-prim-odeme-uygulamasi
Orada da gözükmüyor?
@fikri maalesef böyle bir seçenek olsa da çıkmıyor. Herhalde belli bir aya kadar bunları borç olarak göstermiyorlar.
170 e sorun. 7 gün saat hizmet veriyor.
Banka uygulamalarında SGK/Bağkur ödemelerinde, geçmiş dönem prim borcu seçeneği oluyor. Belki çıkar.