Usb çoklayıcı önerebilirmisiniz.
Kullanım; adisyon yazıcı, etiket yazıcı, 2x barkod okuyucu bağlanacak. Sadece 2 barkod okucudan biri gücü usb den alıyor diğerleri kendi enerjisini prizden alıyor. Dark marka aldım lanet sürekli donanımları tanımamazlık yapıyor. #TeknoYardım #USB
Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
orico usb3 hub 1,5 dolar falandı dün karşıma çıktı.
Ugreenden ihtiyacına uygun olanı al nonamelere bulaşma. Aslında ugreende bir nevi noname ama oldukça kaliteli. Daha iyileri de var örneğin baseus.
Şunu aldım;
https://www.hepsiburada.com/xiaomi-usb-30-oklayici-hub-4-port-xmfxq01qm-p-HBV00000RYN7V?magaza=Vip+Trend&url_src=and-product-detail