bu arada başka mail adresi yazdım, bu seferde formun en başında hatalı olan yerleri düzeltiniz dedi ama hata nerede o belli değil. bakıyorum ve herşeyi doğru olarak ve doğru formatta girmişim. ortaokul lise öğrencisi falan yapmış büyük ihtimalle. yandaşın işi bu kadar oluyor.
@ronniejamesdio @deepl 'nin verdiği casede olası hata o olurdu. Onun varsayımına ithafen dedim. Harfleri tek tek girmiş ve birini kaçırmış olabilir 🙂 .
@deepl Haklı olabilirsin tabi ki, amacım polemiğe girmek değil. Ben daha çok regexi nlp de deneyimlediğim ve türkçe karakterler için farklı expressionlar yazmak zorunda kalmıştım ve çok garip yerlerde patlamıştı. Bu yüzden ihtimal yüksek dedim. Web tarafında tecrübeli biri farklı bir yorum yapabilir elbette. Büyük ihtimal demem yanlış o yüzden, kusura bakma. İhtimaller dahilinde demem gerekirdi.
bu arada başka mail adresi yazdım, bu seferde formun en başında hatalı olan yerleri düzeltiniz dedi ama hata nerede o belli değil. bakıyorum ve herşeyi doğru olarak ve doğru formatta girmişim. ortaokul lise öğrencisi falan yapmış büyük ihtimalle. yandaşın işi bu kadar oluyor.
Ne için gerekiyor iga pass için falan mı bu üyelik
evet.
Regular Expression kodu yazarken büyük ihtimal sizin mailinizdeki harflerden birini dahil etmemiş 😀
salak herifler.
@deepl bundan haberi var mı acaba siteyi yapanın?
@deepl [a-zA-Z] gibi dediğini yapmış ve @ronniejamesdio mailinde de rakam varsa hata verir. https://regex101.com/ deneyebilirsin istersen.
@nasuhcan rakam yok bende.
@ronniejamesdio @deepl 'nin verdiği casede olası hata o olurdu. Onun varsayımına ithafen dedim. Harfleri tek tek girmiş ve birini kaçırmış olabilir 🙂 .
@deepl Haklı olabilirsin tabi ki, amacım polemiğe girmek değil. Ben daha çok regexi nlp de deneyimlediğim ve türkçe karakterler için farklı expressionlar yazmak zorunda kalmıştım ve çok garip yerlerde patlamıştı. Bu yüzden ihtimal yüksek dedim. Web tarafında tecrübeli biri farklı bir yorum yapabilir elbette. Büyük ihtimal demem yanlış o yüzden, kusura bakma. İhtimaller dahilinde demem gerekirdi.
ne işe yarıyor iga pass sitesine baktım sadece öncelik var.
ablam tutturdu annen için buggy al diye, oysa ki 65 yaş üzerine zaten bedavaymış.
@ronniejamesdio buggy ney 😀
@hamitozlu elektrikli araçlar yok mu, yaşlıları alıp götürüyorlar.
@ronniejamesdio ok tşk