Tek kelimeyle MUHTEŞEM.
3 hafta önce kumaş boyası almıştım. Kullanmaya üşendim üşendim, en son hadi bugün kullanayım dedim. Çok sevdiğim fakat artık çok solmuş siyah 2 tişört üstünde denedim, ve sonuç bu....
@m-ahmet önermişti, https://www.hepsiburada.com/viktoria-kumas-boyasi-siyah-2pk-fiske-sabitleme-1pk-p-HBV00000H62BX şundan aldım. ( Üstelik ben 21'e almıştım şu an 18 olmuş 😀 )
Çamaşır makinesinde kullandım ben. Şu anki sonuç Mavi Black Pro serisi ile aynı resmen 😀
not: Görseldeki tişörtler %100 pamuk tişörtler. Naylon polyester vs. tişörtlerde aynı sonuç çıkmayabilir.
not2: ben 2 paket boya kullandım 2 tişört olduğu için.






Güzel güzel. 😀 Güle güle giy. 😀
Bunlar direkt boyarmadde, naylon ve polyesteri de boyuyor. Sitesinde nasıl yapacağınız yazıyor biraz değişik proses ama temelde aynı.
Ben de birkaç paket alıp tüm tişörtleri siyaha çeviricem. Zaten %99'u siyah geri kalan 3-5 tane renkli tişört de siyah olacak. 😀
Beyaz tshirti direkt siyaha çevirir mi?
@ponce Çevirir.
@m-ahmet O kadar güçlü değildir ya, bkz: 2. tişörtteki beyaz noktalar hala beyaz. Aynı şekilde tişörtlerin etiketleri de hala bembeyaz 😀
@agab etiketlerin malzemesi başka oluyor, onların boyanmaması normal. O beyazlı tişört de karışım olduğu için o yerler açık kalmış. Genelde o tip tişörtler fireden üretiilen ipliklerden üretildiği için o yerler her şey olabilir. 😀
Ekonomi böyle giderse facebookta dayıların paylaştığı pet şişeden terlik yapan afrikalılara benzeyeceğiz valla. Bu arada gayet başarılı olmuş.
Güzelmiş. Yalnız sonradan makinede akıp diğer kıyafetlere zarar vermez umarım.
Way canına yaa, yeni gibi olmuşlar. Benim merak ettiğim, acaba cildimize ve insan sağlığına zararlı maddeler var mıdır, alerjik bünyeler ne tepki verir bilemedim 🤔
O değil de beyaz etiketler nasıl beyaz kaldı merak ettim.
Ben de anlamadım onu, tişörtün içindeki etiketler de beyaz kaldı. Sadece kumaşı etkilemiş.
@agab Muhtemelen baskı olmasından dolayı, boya içine sinmiyor herhalde. Üstünden akıp gidiyor tahminimce.
@alpolic_fr Ama gariptir ki 2. tişörtün beyaz beyaz çizgileri var, onlar hala beyaz 😀
@agab he valla, o nasıl oluyorsa, pigmentleri nasıl kodlamışlarsa artık 😀
@agab açıklamada bir sürü detay vermiş, sen nasıl uyguladın.
@alpolic_fr https://teknoseyir.com/durum/1543615#comment-5538833
Üstteki şu mesajda açıkladım.
@alpolic_fr Tuz, sirke, boya'yı deterjan haznesine, fiskeyi de yumuşatıcı haznesine.
Yahu bende de bir AEA hoodiesi var. O kadar çok giydim ki rengi gitti. Yenisi de yok. Cesaret edemiyorum böyle şeylere ama sonuç etkileyici gerçekten. Denesem mi acaba 🤔
Sonuçtan hala memnun musun @agab 🙂
Eh tabi ilk orijinal boyası gibi dayanıklı değil. Tahmini 10-15 yıkama sonrası tekrar boyası aktı eski haline dönmeye başladı. Ama zaten uygun fiyatlı olduğu için sorun yok bence. Memnunum yani özetle.