Burada bol bol paylaşılmıştı. Şu kulaklığı 99TL'ye sattılar yeşil ve pembe renklerini. Yeşilden almıştım askerde olmama rağmen 😀 3 gündür deniyorum, bedava almışız diyebilirim. BT'yi geçin bu fiyata alınacak kablolu kulaklıklar bile bu ses performansını vermiyor. Bass'lar dolgun, equalizer'a cevap veriyor, ses yüksekliği çok iyi ve en yüksekte bile bozulma yok(1more ürünlerinde hep böyle zaten). Tizler tam kararında, midler yerinde. F/P ötesi bir satın alım oldu benim için. 1more beni hiç üzmedi zaten 🙂 Bu arada 5 saat 30 dakika kullanım süresi verdi
#1More #1MoreE1024BT

100 TL'den 2 tane pembe aldım. Sonra bi büyüğüm annemde gördü çok beğenmiş onada 300 TL'ye bi tane yeşil aldım. İnanılmaz başarılı bi kulaklık bence de. Mikrofon kalitesi de çok hoşuma gitti.
1more hiç pişman etmedi beni ya. Adamlar ses işini beceriyor hakkaten. Şunun üstüne çok bilindik bir markayı çak oldu sana 750TL
Mikrofonu görüşmelerde iyi değil bence. 100 liraya iyi tabi 😀