Binaya böyle bir kutu gelmiş ama zaten türknet kullanıyorum. Altyapı sorguladığımda fiber çıkmadı hala. Acaba ne zaman fiber eve kadar gelir ya da sorun mu var bilen var mı?

Binaya böyle bir kutu gelmiş ama zaten türknet kullanıyorum. Altyapı sorguladığımda fiber çıkmadı hala. Acaba ne zaman fiber eve kadar gelir ya da sorun mu var bilen var mı?

Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hala ADSL kullananlar var, böyle şeyler atmayın buraya sizi çiğ çiğ yerler 😀
Gelsin speedtest atmam zaten 😅 ama sorguda da çıkmıyor varlığı.
@raporsuzkral Testler tamamlanıp altyapı aktifleşmeden sistemde görünmez ama https://forum.turk.net/ buradan konu açıp adresinizi moderatörlerden birine söyleyin. Onlar işi takip edecektir. Size ne zaman aktifleşeceğini söylerler.
Ev adresini vermeyin roket atarım 😀
1000 10000 ya sıfırları bilen karıştırıyorum yazarken. Hayırlı olsun,sorunsuz bir şekilde geçiş tamamlaman dileğiyle...