Elalem 1. dozu olmamış biz gidip ilk gün 3. dozu olduk 😀 Yemin ederim bizimle gurur duyuyorum 😀 😀 😀
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben iki oldum enayi gibi hissediyorum öleyim covidden ama olmam bir daha
Neden?
@teknocan inancim azaldi bariz plan demi bu pandemiden ziyade
@srknozer heee.
@brave olmayacağım zaten siz süper zekalar olun yeter
@brave Bas engeli 😂😂😂
O 1. Dozu olmayanlar yuzunden biz 5. Dozu olsakta farketmiyor hastalik yayilmaya devam ediyor
Maalesef. Çok kızıyorum ama elden gelen bir şey yok.
Kısıtlama bittiği gün üçüncü dozu açıkladılar, şuna daha önce izin verseler yakalanmayacaktım.
Hatırlattığın için teşekkürler 😀 Ben bir şey yapacaktım neydi bu diye düşünüyordum 😀 Aşı randevusu alacaktım 😀
😀 😀 😀
Bana 4. çıktı. Müsait bir zamanda gidip vurulacağım😀.
🙂 🙂 2 sino 2 biontech mi?
@s1234 Aynen öyle.
@root61 hayırlı olsun 🙂
Virüssavar 😀
Olmayanlara hiç bir kelimem yok. Hava borusu fistingi yapınca anlarlar 🙂