Bu nasıl bir iç mekan tasarımıdır ya. Neyse ki paramız yok, alma ihtimalimiz yok. Boşluğumuza falan gelir şunu alırmışız. 😅
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bu da benim tasarımım. Hemi de vestel.😅😅
@brave Evet ya bunu aldım bende üzüldüm sonra. Çok güzelmiş bu.
Şuraya orjinal güzelliği de atalım madem.
@brave Bu olmaz mı beyim.
Hem ekranım bile var geri görüşlü. Mustang ekranının 4'te biri boyutunda ama😅😅
@brave ahahha harbi radyo yok. Dörtlülerin olduğu kısmı radyo sanıyordum bende. 😂😂
@brave alfa reisi saldım. 😁
asdasda ulen o deliği şimdi farkettim. 🤣
@brave @ozturka
Beyler bi de şuna bakar mısınız ya. Adamlar resmen sanat eseri yapmış. Hem dıştan hem de iç tasarım açısından muazzam ya. Çok güzel..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-porsche-awci-motors-porsche-taycan-4s-performance-plus-isitma-sogutma-925476483/detay
Geçen gün kendi arabamı bundan birinin yanına ağlayarak park ettim.
@nkarakas Evet ya bunlar arabaysa bizimkiler ne yok bizimkiler arabaysa bunlar ne.😄
Ve tanrı arabayı yarattı. 😍
@rawintosh Ya bırak hocam Porsche'u Morsche'u,al sana kokpit gibi kokpit 🙂 Her şey şoföre bakıyor maşallah.Yer uçağı diye boşuna demiyorlar 😀
Supra mk4.
@rawintosh Çok güzel çokkk.
@passenoir bu harbi kokpit gibi. Oralarda bir yerde fırlatma düğmesi de olmalı. 😅
@passenoir Küçükken dışarı oynamaya çıkarken öyle dona kaldım. Kapının önünde Supra var. Evdekilere diyorum olayın büyüklüğünü ama beni anlayan bir Allah'ın kulu yoktu. Hiç unutmuyorum o günü 😀 Tabi küçük olduğum için sallamamışta olabilirler
@ozturka yukarı bakabilir yine de biraz 😀
Bu sefer güldürmeyen bir şaka ama. 😁
Turkiyeye benzemiyor pek. Tabelalara baktimda. Arabanin ilan fotolari. Sahte ilan
Evet öyleymiş.
Bu da benim bu ay alacağım i20 😀
Gayet güzel. (Direksiyon hariç, 3 kol direksiyonları daha çok seviyorum.)
@hsynn Ben sizin avatarları @aliytklkmz ile karıştırıyorum hep şimdi farkettim 🙂
@passenoir Siyahın müdavimlerindeniz. 🙂
⬛⚫
1.5 milyona mustang alırsın ama egea yanında kayış gibi durur. 😂
Hiçbiri bir Passat değil. 👌
https://youtu.be/PfFIC9ZcUBM
@rawintosh P A S S A T
Ucube. Benim 10 yaşından büyük araba bile daha iyi hatta kıyas bile kabul etmez