#TeknoYardım #Synology
synology ds220j model bir nas cihazı aldım kurdum her şey çok güzel fakat şöyle bir sorunum var: NAS ağa bağlıyken Mac Book Pro ile wifi'a bağlanamıyorum daha doğrusu bağlı görünüyor ama internete girmiyor. Nas ı kapatıyorum şak diye bağlanıyor internete Nası açıyorum intenet yokmuş gibi davranıyor. bu durumu nasıl çözebilirim yardım eder miniz?
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Nereden ve kaç TL’ye aldınız. Ben de 220j almak niyetindeyim.
HB üzerinden bir satıcıdan aldım 1675 küsürdür fiyatı.
MAC'e elle ip verince sonuç değişiyor mu? Bir de NAS'ta DHCP'i açık mı?
teşekkkürler cevap için ilk fırsatt deneyeceğim. DHCP nin açık mı olması lazım yoksa kapalı mı
@killanici Normal kullanımda NAS'ta açık olmaması gerekir. Router veya Modem yönetir genelde.
kendi varsayılan ayarında kapalı ben de deüiştirmedim. hiçbir şey yapmama rağmen şuan bir sorun görünmüyor. tam zoomdan toplantıya gireceğim zaman olay çıkardı:) şimdi bir sorun görünmüyor anlamadım
@burakadagun şöyle bir sorun modeme yakın olunca bağlanıyor uzaklaşınca internete girmiyor. mac uzaktayken nas'ı kapatınca tüm sorunlar çözülüyor. bu arada win 10 pc'de ve android telefonda hiçbir sıkıntı olmuyo. bıktım bu macin uyuzluklarından