Yıllardır tadım çekirdek yerim. Bu sabah markette yeni tarih (bir hafta önce üretilmiş) görünce iki paket aldım. Maalesef içindeki çekirdek tadımın her zamanki çekirdeği değil. Tadı, rengi, kokusu, şekli hepsi kötü. Uyarmak istedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap