Yıllardır tadım çekirdek yerim. Bu sabah markette yeni tarih (bir hafta önce üretilmiş) görünce iki paket aldım. Maalesef içindeki çekirdek tadımın her zamanki çekirdeği değil. Tadı, rengi, kokusu, şekli hepsi kötü. Uyarmak istedim.

Yıllardır tadım çekirdek yerim. Bu sabah markette yeni tarih (bir hafta önce üretilmiş) görünce iki paket aldım. Maalesef içindeki çekirdek tadımın her zamanki çekirdeği değil. Tadı, rengi, kokusu, şekli hepsi kötü. Uyarmak istedim.

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Böyle siyah çekirdek ise bunlar Türkiye'de yetişmiyor. Çinden geliyor.
Çin'den gelenler güzeldi. Keşke Çin'den gelse...
Yoo yetişiyor ben yetiştirdim bu sene kavurdum daha dün yedim.
Dolaylı yoldan yediğimiz kazıklar bunlar işte hep. Euro dolar yükselince sadece doğrudan etkilenmiyorsun, adam fiyata direkt yansıtamadığı için kaliteyi dibine kadar düşürmeye çalışıyor. Ondan sonra bu firma da bozdu ya, fiyata yansıtsa bu firma da fotocu heralde fırsatçılık yapıyor diye homurdanır tek hücreliler. Kimse kârından vazgeçmek istemiyor haklı olarak..
maalesf ben de migros'ta görüp denemiştim. klasikten devam.