Tüm güncel Apple ürünlerini bi valize doldurup 1976 yılındaki Steve Jobs'a ışınlasak ne olurdu ?
🙂 Valizi açtığında ne hissederdi acaba...
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
2007'de iphone'u piyasaya sürerdi
Polise haber verirdi fikrimi çalmış diye 🙂
@type_writer Onu etiket sistemi ile getirdik zaten de kimse uğraşmadı. Yeni sitede sosyal muhtemelen hazır bir şey olacak zaten.
Hepsini yakardı. Sadece ben yapacağım yok öyle gelecek melecek derdi.
Kendi fikirlerini çalardı 😀