"Dı dıııınnn!" buymuş meğer. 😀
https://twitter.com/bagimlilikyapti/status/1284429952302092288
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
"Alın bu bilgiyi ne yapıyorsanız yapın.." kısmı bana bir Youtube serisini hatırlattı 🙂
Kalite oldukça düşmüş böyle. Şu şekilde daha net. 🙂
https://youtu.be/rOWeWBSFXow
Tamam da konunun adamla ne alakası var?
@type_writer O kadar abartmaya gerek yok bence. Videoyu da çözemedim bu arada.
@type_writer bana da öyle geliyor. Bu ses efektleri genelde o an değil sonradan eklenir. Sadece konuşmalar kaydedilir. Bazı dizilerde ve eski filmlerde konuşmalar bile sonradan düblajı yapılabilir.
@type_writer Tamam hocam. Senin de stream platformun olursa kaldırırsın öyle bir durumda. Tacize ağır bir darbe indirmiş olursun, bir daha çükleri oynamaz korkudan tacizcilerin.
@type_writer Kökünden çözmesini tartışmıyoruz bile, ihtimal dahi yok zira. Ben yararlı olduğunu (yarar sağlamak maksatlı yapıldığını) düşünmüyorum. Popülizmden nasibini almamak için şirketler yaranıyor sömürecekleri kitleye sadece. Yoksa dizisini dahi kaldırmazlardı. Toplumda bir de rehavet hissi oluşuyor. Bir tweetle, sosyal medya gündemiyle "tacizi tecavüzü bitirdik" rahatlığı geliyor insanlara. Bir de etkileşim için tribe girenler var. Sonra o gündem soğuyunca taciz edilen kimsenin umurunda bile olmuyor. Resmen tiyatro...
@type_writer Okuduğundan anladığın ile yazdığım şey farklı.
@type_writer Diyorum ki özetle:
Böyle insani konularda tek amacı ticari menfaat olan şirket gibi YAPIların reklam kokan hareketlerinin uzun vadede o konulara zarar verdiğini düşünüyorum. Zira toplumun gözünde otorite gibi görünüyorlar, insnlar onları "cezalandırıcı" görüyor. Onların yaptığı da aslında cezalandırmak falan değil, duruma göre düşene tekme vurup kendilerini sağlama almak. İnsanlar kendileri de çok güzel farkındalık oluşturabiliyor. S*kmuşum Netflix'ten gelecek desteğe. Weinstein denen p*ç kurusunu kadınlar sosyal medyada ifşa edene kadar o medet umduğun sektör büyükleri bilmesine rağmen gıkını çıkarmıyordu. Kendin bakabilirsin netten, kaç tanesi itiraf etti çok önceden biliyorduk, hepimiz biliyorduk diye. Hatta iş yapmaya devam ediyorlardı. Her tacizden onlar da sorumlu mantıken. Fakat sen de dahil toplumda böyle göz boyayabildikleri için hemen sıyrılıyorlar. Kevin Spacey de davasında beraat etti bile. Ne oldu: Dizi film gitti elinden, ki önemi yok zira kazanacağını kazanmıştır. Bu mu yani hak ettiği ceza? Netflic avukat ordusunu ve bir miktar bütçesini kurbana destek diye sunsaydı madem samimi? Kısacsı ben ortada:
1. Herhangi bir yarar göremiyorum detaylıca bakınca. (şirketlerin hamleleri/tutumları için konuşuyorum)
2. Tam tersine zarar dahi görüyorum. Zira insanlar şirketleri devlet gibi görüyor, onların cezalandırmasını bekliyor garip bir şekilde. Tamamen hayalperestlik bu bana kalırsa.
@type_writer Boşuna demedim kastettiğim şeyi doğru anlamamışsın diye. Ben tepki verilmesinden şikayetçi değilim. Sadece tepkinin ticari menfaat güden şirketlerden beklenmesine/gelmesine karşıyım. Toplum vermeli tepkisini, onlardan (şirketlerden) bir beklentimiz olmamalı. Onları bu tepkilerine göre iyi/kötü diye sınıflandırmamalıyız. Zİra onların derdi iyi ya da kötü olmak değil, menfaat. Bu uğurda destek ayağına toplumsal konuları zedelediklerini dahi düşnüyor, iddia ediyorum.
Benzerlik üzerinden uydurmuşlar bence. Kalkıp masama ben de vursam benzer ses çıkar zaten. 😀
@alipektas Ben oyumu bundan yana kullanıyorum..Netflix bak işine kardeşim.
https://youtu.be/fh9tH-cwmFA?t=6
Bana bu daha mantıklı geldi. 🙂
https://twitter.com/xgolat/status/1292171256859701248
https://teknoseyir.com/durum/1301413#comment-4615626 😀