Beyler 125 nabız normal mi ?
Multvitamin kullanıyorumda. Sanırım kalbi çok yoruyor.
Panik atak gibi bir şey olmaya başladı son zamanlarda.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bence değil?
En iyisi vitamin mineralleri besinlerden almak aslında.
Spor yaparken normaldir, otururken falan 125'se normal değil hatta riskli. Multivitamin sebep oluyorsa kullanma bir daha
Şuan ölçtüm. Oturduğum yerde 122 verdi hocam.
Solgar VM 2000 kullanıyodum. Sözde yan etkisi olmaz dediler. Vücut kaldıramıyor sanırım.
@methylphenidate Nabız da çok yüksek tansiyon da çok yüksek. Vitaminin sebep olduğuna eminseniz ve alet doğru ölçüyorsa kesinlikle kullanmayın bir daha
@protego Normal değerler kaç olması lazım hocam ?
@methylphenidate Nabız yetişkin bireyde 60-80-100 arası, tansiyon 120-130/70-90 arası. Ortalama olarak 80 nabız, büyük tansiyon 120 küçük 80'dir ama yukarıdaki yazdığım değerlerdeki gibi kişiden kişiye değişme ihtimali var. Sizinki her durumda aşırı fazla
@methylphenidate tansiyon değerleriniz normalin üstünde.Vitaminden kaynaklandığından eminseniz bırakın ve kullanmayın.Emin değilseniz bi kardiyolojiye görünmenizi tavsiye ederim.
@methylphenidate 120 80 75
yazmak için geç kalmışım 🙂
Otururken 125, ters bir şeyler var. Multivitamin böyle bir etki yapmaması lazım. Ara verin ve içeriğini araştırın bence. Ginseng falan mı var acaba? Kahve gibi kafeinli bir şeyle birleşince tetikliyor olmasın.
Tansiyon yüksek, bir doktora görün bence. Panik ataktan kastın düşücek gibi olmak mı ?
Geçen sene iki vitamini kombine edip içiyordum. Yabancı kaynaktan okuyarak uygulamıştım. Kalbim 177 yi gördü. Sonra o vitaminleri çöpe attım. Doktor tavsiyesi olmadan asla içmeyin şu takviyeleri.
125 nabız taşikardi tanımlaması için bire bir.
Eğer dinlenme sırasındaysa derhal bir sağlık kurumuna gidin.
Ayrıca nabzın yüksekliği tansiyon olduğunu göstermez.
Nice tansiyon hastaları 60 80 nabızla yaşarlar.
Dışkıyı pahalılaştırmak hahahaha 😀 İçtiğim çayı püskürtüyordum az daha 😀
Sigara ve vitamin ilişkisi nedir acaba?
@equitatus Bunu bizimkilere okutmak isterdim ama gene inanmayacaklar 😀
@equitatus Ya işte aynı durum 😀 Niyeyse yaşlılarda bu inat mı diyim artık çok oluyor. Sana değil başkalarının söylediğine inanıyorlar. Şu çiftlik bank değil de ismini unuttum şimdi bir kripto para dolandırıcıları vardı. Güya kripto para üreteceklermiş de bilmemne işte klasik saadet zinciri. Dedim o kadar girme etme bak bunlar dolandırıcı dedim yok inanmıyor sanki kendi kurmuş şirketi bir savunuyor ki görmen lazım 😀 Hatta beni de girmem için zorladı hatta tembellikle falan suçladı millet kazanıyormuş bilmemne 😀 Ne oldu sonunda dediğim çıktı şimdi mahkemelerde uğraşıyor 😀 Bu yaşlıları dediğin şeye inandırma konusunda bir psikolojik yaklaşım falan varsa öğrenmek istiyorum 😁
@equitatus Dideral içtim 1 tane. 89'dan aşağı inmedi nabız.