Yaklasik iki yildir doplata duruyor, simdi alip tekrar baktim biraz sertlesmis ancak buyuk ihtimalle yemeyecegim. Dolaba geri koyacagim, daha son kullanma tarihine var. Kendimi daha hazir hissetmiyorum yemek icin 😀 Yedikten sonra dusuncelerimi paylasirim.


Ye gec, zaten müsli var icinde.
Paylaş paylaş, yemeden önce yedikten sonra, paket açılımı videosu çek, sonra ön inceleme, inceleme yedikten sonrada uzun kullanım testini aktarırsan seviniriz..
Artık Türkiyede satılmıyor galiba 😀 .
A101 de satıyordu.