#iOS tarafında, özellikle de #iPad için hazırlanmış en fazla kullandığınız uygulamalar nelerdir?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
IOS cihazım yok be abi. 🙁
Youtube videolarını kaydedip daha sonra izlemek için Instatube kullanıyorum en çok. Fotoğraf düzenlemek için Snapseed, video düzenlemek için de iMovie
en son bombadan sonra windows 8.1 olur galiba
Feedly Facebook Twitter
Early Edition 2, Instapaper, Pages, Keynote, Morning, Paper, oyun ama Battleheart: Legacy bu aralar 🙂
Youtube için İnstatube, flash için puffin.