İmkanı olsa herkes çıkar oraya. Diğerlerinin de çok bir alakası olduğunu sanmıyorum. Bu sektörde bir şeyler yapmak, dikkate alınmak için biraz medyatik olmak şart gibi. Şikayet etmekle olmuyor 🙂
Hem teknoloji basını önemsenmiyor diyorsunuz hem de film festivali tanıtımına teknoloji basınından birisi çıktı diye laf ediyorsunuz... Hakkı'yı sevmiyor olabilirsiniz de teknoloji basınından birilerinin önemsenmesi güzel bir şey. Ha tabii daha kaliteli insanlar önemsense keşke o ayrı konu ama olsun.
Mesut Çeviği bana sevdiren adam ondan iticisi yoktu benim gözümde sağolsun,Mesut Reyizi sever olduk.
İmkanı olsa herkes çıkar oraya. Diğerlerinin de çok bir alakası olduğunu sanmıyorum. Bu sektörde bir şeyler yapmak, dikkate alınmak için biraz medyatik olmak şart gibi. Şikayet etmekle olmuyor 🙂
Hem teknoloji basını önemsenmiyor diyorsunuz hem de film festivali tanıtımına teknoloji basınından birisi çıktı diye laf ediyorsunuz... Hakkı'yı sevmiyor olabilirsiniz de teknoloji basınından birilerinin önemsenmesi güzel bir şey. Ha tabii daha kaliteli insanlar önemsense keşke o ayrı konu ama olsun.
Hakkı'nın teknoloji basını olduğu için önemsendiğini düşünmüyorum network'ü sayesinde giriyor
Adam ben editörüm demiyoeki infılınsırım diyor 🙂
Network ve yalama boyama sayesinde..
Göç filmleri de neymiş? Şu zorla sınıra sürdükleri mültecileri mi anlatacaklar acaba.
Resimdeki bütün kişiler bir hayattan bezmiş bir yorgunluk ne bilim ne değişik bir fotoğraf bu bir an önce bitsede gidip uyusak düşüncesindeler gibi