Anthem 9 euroya düşmüş. Euro kurunu google’ladım, sonucu görünce bugünkü bedduamı da ettim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 186 ziyaretçi, 85 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1600 mi 1700 mi redmi note 8 128 gb lık aldıydık arkadaşa o bile 3k olmuş ...
69,99₺
Mc Donalds'da Big Mac menu 7 €... Kiyas icin soyluyorum. Buyuk boy Big Mac parasi aslinda.
big mac bugun yedim 22 tl 3 euro bile degil 🤑
Abd de 9 euroya yarım ekmek sandviç falan yersin ancak. Mcdonalds falan leş zaten