Ios ve android uygulama gelistirmek istiyorum cok basit bir uygulama olucak sadece buton olucak ve database ime veri gondericek on off seklinde.Uygulamayi app store ya da play store a koymicam sadece ailem deki iphone ve android cihazlara yukleyecegim. Bunun icin illa gelistirici hesabi icin ucret odemem gerekli mi? Ayrica android de apk seklinde yukleniyor uygulama, ios icinde DEB yada source kod ile yukleniyormus sanirim jailbreak gereksinimi olmadan. Bu surecte dikkat etmem gereken husular nelerdir?
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Android kısmı için söylüyorum, uygulamayı studiodan apk olarak derleyip cihaza kurabilirsiniz. Playde yayınlamayacağınız için geliştirici hesabı açmanıza gerek yok.
Ücret ödemenize gerek yok çünkü herhangi bir store kullanmayacaksınız. iPhone üzerinden uygulamayı kurarken "Bu geliştiriciye güvenelim mi" tarzında bi soru sorar evet deyip geçin sorunsuzca kullanabilirsiniz.
Teşekkür ederim degerli bilgileriniz icin.
https://thunkable.com/ burayı bi inceleyin