Kuzey Kore çok garip bir yer.

Yani aynı millet aynı insanlar, hemen güneyde dünyanın teknoloji devlerini üretiyorlar. Samsung, Kia vs. Hemen yukarda, aynı insankar, kendilerini ağlamaktan yerden yere vuruyorlar.

Hani din afyondu? Din değil mesele. Başka bir şey var. Problem dinde veya inanışlarda değil de insanlarda bence.

Yok mu Kuzey Kore'de yönetimi ele geçirecek bir askeri yönetim? Yazık günah insanlara. Nasıl hala dayanıyorlar anlamıyorum.

#KuzeyKore

https://www.youtube.com/watch?v=QWtognqb7n4

BeğenFavori PaylaşYorum yap