Eski yeni fark etmiyor, Logitech'in sol tıklama sorunu her modelde var. Son kurban Logitech Maraton 🙁
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende de 3. Logitech G9x var, garantiye göndereyim diyorum. İşin kötü tarafı logitech g9x'e alıştıktan sonra rat9 bile daha ergonomik gelmedi...
Bak şimdi içime kurt düşürdün 😯
Kaç senedir kullanıyorsunuz. Ve ne oldu ?
omron marka swıtch kullanan fare almak lazım en azından bır haylı uzun omurluler
üzerinden uzun zaman geçmiş de olsa daha sonradan girenler için yazmak istedim. logitech ürünlerinde genelde sağ ve sol tuşlarda omron swithch kullanılıyor diğer tuşları kailh gibi bişey ama sonuç yine değişmiyor M705 Marathon, G100 ve G300 hepsinde aynı sorunları yaşadım
Gerçekten de öyle.
Logitech g9 ve g9x toplamda 5 tane aldım sanırım 3 tanesi garantiden değişti tekrarladı, kendi kendine geçti vs... Rat9'u 1 aydır kullanmaya başladım ama tam olarak alışamadım satayım diyorum o yüzden...
Henüz 2 senesi olmadı ve 2 gün önce tıklamada sorun olduğunu anladım. Örneğin basılı tutarak sürükle bırak işlemi yapamıyorum 🙁
sürükle bıraklarda özellikle belli olur. Benim ilk G9 um bu yüzden değişti, ikincisi de yaklaşık 3-4 yaşındayken bir gün hık dedi lazeri gitti mesela. G9'lar cidden sağlam olsun diye yapılmıyorlar belli.
Benim merakım yeni seri de mi böyle?
Eliniz biraz alet edevat tutuyorsa 5 dk içinde çözebiliyorsunuz ama çözüm bu değil tabiki. Yıllardır süregelen bu hatayı halen gözardı etmeleri.
https://www.youtube.com/watch?v=V66Cd2Y4IPs
Videodaki mouse'un benim mouse olmasına kaç puan 🙂
Logitech M235 mause'u Ağustos 2012'de almıştım, aman aman kullanmadım ancak yinede 2 yıl bittiği gibi sol tuş rezalet bir hal aldı, arkadaşlarında belirttiği gibi sürükle bırakta bariz belli ediyor, özellikle oyunlarda beni sinir etmeye başladı kırıp atasım geliyor mause'u.
Beni üzen kısmı adam akıllı kullanamamıştım bile, bari hunharca kullansaydım, dayanamadı bozuldu derdim.
(yanlışım olursa affola)arkadaşlar önünden hafifçe açıp bir kulaktemizleme çubuğu yardımı ile hafifçe gezdirebilir veya içini kuvvetlice üflerseniz normale dönüyor.fakat şöyle bir durum da var bu durum kalıcı olmayabilir bende yeni denedim .sonucu bekleyeceğim.
https://www.youtube.com/watch?v=V66Cd2Y4IPs
Bu videodan yararlanarak tamir edebilirsiniz.