1080p yüksek ayarlar mı, 4k düşük ayarlar mı daha iyi sizce.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#GeminiSon bir saat içinde 239 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1080p yüksek ayar.
1080.
1080p yüksek ayar.
2K orta-üstü ayarlar. 🙃
1080p yüksek ayar derim. Ama ekranın büyüklüğü ve bakma yakınlığı da etkili olabilir.
1080p medium 60 fps adamdir..
https://www.youtube.com/watch?v=4FnjswJtxWI
tercihim 4kdan yana olurdur herhalde
yüksek.