İphone Kullananlar ve kullanmış olanlar İphone 5 Almayı düşünüyorum almak istememdeki amaç uzun süre yazılım desteği ermesi Android de maalesef kısa sürüyor bu destek iphone almamak için veya almak için sizin nedenleriniz neler ?

İphone Kullananlar ve kullanmış olanlar İphone 5 Almayı düşünüyorum almak istememdeki amaç uzun süre yazılım desteği ermesi Android de maalesef kısa sürüyor bu destek iphone almamak için veya almak için sizin nedenleriniz neler ?

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
4te ios 7 var ama alanlar memnun değil, kastığını söylüyorlar
@rahmictas hocam 3gs taa 2008 in telefonu, ki o cihazda ios7 i kaldıracak donanıma da yok zaten apple donanımı güncellemeye el vermeyen cihazlara vermiyor güncelleme,bence çokda iyi yapıyorlar, kasım kasım kasacak bir yazılımmı sunmak istersiny yoksa problemsiz yazılımdan mı devam etmek istersin, konuya gelirsek iphone 5 enfazla 2 yıl daha güncelleme alır başkada almaz
Bende iphone almak istiyorum özellikle stabilite konusu yüzünden ama bazı şikayetler var bu yüzden tedirginim biraz
Eğer güncelleme sizin için önemliyse tavsiye ederim zira 2009 yılında piyasaya sürülen iPhone 3Gs ile HTC HD2 aynı yıl piyasaya sürüldü ve iphone 3GS 2013 yılına kadar güncelleme almıştı, ayrıca Google bile kendi Nexus serisi cihazlarına 18 ay güncelleme destek vereceğini söyledi. Bu arada iPhone 5 stoklarda olmasına rağmen üretilmiyor, bence biraz daha verip iphone 5s almak daha mantıklı.
Iphone kullanıyorum ama en yakın zamanda androide geçeceğim iosun insanı menüye mahkum eden arayüzünü sevmiyorum alışamadım da bir türlü. Diğer bir sıkıntıda artık ufak kalan ıphone ekranları eğer ellerin benim gibi biraz iriysen hiç uğraşma bence 🙂 Android candır can...
El insaf 2009 yılında çıkmış bir telefon artık bırakında almasın 2010 yılında çıkmış iphone 4 ios7 aldı daha ne olsun 2010 yılında çıkmış hangi android telefon 4.4 kitkat alabildi Allah aşkına 2 sene önce çıkmış bir çok android telefon bile günümüzde kitkat alamıyor apple ortalama 4 sene bir telefona destek verirken android tarafında bu süre nexus cihazlar haricinde 2 sene bile değil
şimdi beni tek çeken yanı yazılım bununda iki sebebi var bir bazı uygulamalar sadece bazıları ilk ios a çıkıyor ve uzun süre güncelleme alıyor. Malesef Android bu konuda ne kadar sevsem de sınıfta kalıyor sebebi bence firmalar yeni cihaz satmak için yapıyor yoksa Google bu konudan rahatsız en az iki yıl destek verin diyordu bir aralar. şu anda hala satılan galaxy ace cihaz var annemin eski cihazı s3 u satınca kullanayım dedim ama arama yapmak bile zor takılmalar tuşların geç gelmesi menüde takılmalar mesaj yazarken takılmalar cihaz gecen baktım teknosada 469 tl bu yüzden Android sürekli para dökmeye itiyor apple pahalı ama elindekiyle yetinende yazılımı 2-3 yıl güncel kullanıyor iphone dada batarya problem ekran az daha büyük olsa tam benlik kararsız kalıyorum o yüzden 🙂 bu arada yorum yapanlara Teşekkürler wp phone larda güzel ama daha gelişmesi lazım marketinin o yüzden şimdilik düşünmüyorum. Yorumlarınız önemli esirgemediğiniz için tşk 🙂