#AnkaraKitapFuarı nda biraz ipin ucunu kaçırdım gibi sanki ama güzel indirimler yakaladığımı düşünüyorum:)

#AnkaraKitapFuarı nda biraz ipin ucunu kaçırdım gibi sanki ama güzel indirimler yakaladığımı düşünüyorum:)

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İnternet fiyatlarından ucuza geliyor mu hocam ?
Pek değil aslında, genelde internet fiyatına yakın ama kargo ödememek ve özellikle çizgi romanlarda defo var mı diye bakabilmek iyi oluyor. Indirim oranları yüzde 30-35 civarıydı benim aldığım kitaplarda. Biri yüzde 50 indirimliydi o baya kârlı oldu.
Vaaay Babylon 5
Ben indirim yakalayamadım. İnternet daha ucuzdu.
Uzumaki güzel mangadır, keyifli okumalar.