an itibariyle plus aboneliğim bitmiş durumda. en son 12 aylık almıştım. bir yıl ne çabuk geçmiş. daha önce de 1 ve 3 aylık almıştım.
siz plus abonelikten ve gidişattan mutlu musunuz ? neler iyiye gitti? neler beklediğiniz gibi olmadı?
an itibariyle plus aboneliğim bitmiş durumda. en son 12 aylık almıştım. bir yıl ne çabuk geçmiş. daha önce de 1 ve 3 aylık almıştım.
siz plus abonelikten ve gidişattan mutlu musunuz ? neler iyiye gitti? neler beklediğiniz gibi olmadı?
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
plus içerikler çok iyi ama 1 hafta muhabbeti olunca ben saldım tsyi aktif takılmıyorum artık. Youtube'dan takip ediyorum.
1 hafta muhabbeti?
@facebook geç yayınlanıyor. plus değilsen
Oyun Gündemi hoşuma gidiyor.
ben lp, mg ve hamdi kellecioğlunu hafralık canlı gündemde görmeyi oyun gündemine tercih ederdim açıkçası oyun gündemi için plus abonesi olan ya da oyun gündemi kalkarsa plustan vazgeçecek biri olacağını pek sanmıyorum
@facebook Aynı fikirdeyim. Teknoloji gündemini bile takibi bıraktım.
@ufkabakan teknoloji gündemi güzel ben severek dinliyorum hafta sonları ya da bir yerlere giderken araçla. ancak bu düzenli canlı yayın mevzu neden yapılamadı gerekçeleri anlayabilmiş değilim.
Ben para verebilmek için plus alıyorum. Ne oldu patreon açın size para verelim, ofisinize gelelim elden teslim edelim, kapının altından zarfla atalımcılar?
bilmem. bu sorunun muhatabı ben miyim ?
Normal ayarda gidiyor bence...
Reklamsız olması yeterli bir sebep benim için de, reklam dahi olsa yani hiç bir menfaati olmasa bile yine de Plus almaya devam ederim. DH ile birlikte laubaliliğe girmeyen tek teknoloji sitesi. Kıymetini bilmek lazım. Yoksa Webtekno gibi, SDN gibi sitelerin yavşak yavşak başlıklarına maruz kalmaya mecbur kalırız.
@rhymestein Forumla işim yok benim. @mesutcevik ve @fx57
Normal gidiyor, heyecan verici bir şey yok.
ben 16 aydır plus aboneyim bu canlı teknoloji ve bilim notları ne zamandır var ?
ne gibi mesela ?