SuperBox patladı mı acaba deprem anında merak ettim. Eğer öyleyse çok net almama sebebidir.
Yıkım ve can kaybı olmayan böyle bir depremde bile bu kadar kilitlendiysek sonumuz hayrolsun.
SuperBox patladı mı acaba deprem anında merak ettim. Eğer öyleyse çok net almama sebebidir.
Yıkım ve can kaybı olmayan böyle bir depremde bile bu kadar kilitlendiysek sonumuz hayrolsun.
Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende patlamadı canavar gibi calisti
telefon çekmiyorsa superbox ta çekmez diye düşünüyorum.
Hayır. İş yerinde kullanıyoruz. (Eskişehir)
Hayret telefon hattı çökmüş superbox nasıl çalışıyor şaşırdım. İyiymiş o zaman.
@electric Turkcell telefon hattı da çökmedi.
https://teknoseyir.com/durum/1150168
Sakarya'da iş yerinde kullandık bir problem olmadı.
1999da istanbulda 3 gün elektrik yoktu diye hatirliyorum. Bence bu daha büyük bir sorun olacaktir telefon sebekelerinden.
Arkadaşta var R6 oynuyoruz sıkıntı yok.
Türk Telekom alma da ne alırsan al. Mobil hatları hala daha gelemedi.