#OtoSeyir
Dün itibari ile golf e geçtim. Araçta kışlık lastik var bodrum gibi bir yerde. İlk kalkışlarda vs patinaja düşebiliyor. Önümüzdeki yaza yaz lastiklerine geçmeyi düşünüyorum. Lastikciler takasa falan girer mi acaba. Buralarda kıs lastiğine ihtiyaç yok.

Aracın uzerinde 17 inç Michelin baya pahalı bir lastiği var.

BeğenFavori PaylaşYorum yap