#AMD #Ryzen Arkadaşlar Xigmatekin bu soğutucuları yeni çıkmış sanırım. Fiyatları da kağıt üstündeki speclere göre iyi görünüyor. Özellikle 1266'da 6 adet 6mm HDT Heatpipe var. Bu fiyattaki soğutucu için bence gayet iyi gibi. Fakat hiçbir yerde incelemeleri vs yok. Şu an mevcutta 120mm'lık Akasa R20 sıvı soğutmam var. Fakat uzun soluklu oyun seansları ve yüklerde sıvı soğutma sıcaklığını koruyamıyor. Oyunlarda 62-63 dereceleri görüyor 4 ghz all core'da . Voltaj ise 1.3v Birde kasanın egzos kısmında olduğu için diğer bileşenlerde ısınıyor. Yeterince hava çıkışı olamıyor kasadan.
Sizce R5 2600 için Windpower 1266 denenir mi ?

http://www.xigmatek.com/product_detail.php?item=236
Bana pahalı geldi, hava soğutmaya 150 liradan fazla vermem.
Sıcı soğutmanın kalitelisi bugün 1000 tl.
En azından havalı soğutma da kalitelisini alma imkanın var fiyata göre öyle düşün.
@teknodiyet onu da almam ki, custom loop harici sıvı soğutma mantıksız, 200 liralık akasa venom neyime yetmiyor?
150 liraya hava soğutmamı kaldı hocam. Sıvı soğutnların en büyük sıkıntısı ki bende yaşıyorum
, testlerdeki değerleri uzun süreli koruyamaması. Uzun süreli yüklerde belirtilen değerlerin üzerine çıkıyor.
@sangreal_1905 kaldı ve gayet yeterli, dark x94 miydi neydi çift kule çift 92mm fanlı modeli aldık ryzen 5 2600x ile 60 dereceyi geçmiyor
https://www.bilisimport.com/urun/arctic-freezer-34-esports-duo-intel-2066-2011-3-1151-1150-1156-1155-amd-am4-kirmizi-cpu-sogutucu
Bu fiyata çift fanlı esport soğutucular vardı onlar daha mantıklı değil mi?
Pek anlamam ama ben de f/p bir soğutucu almak istiyorum.
Durumlardan beni de haberdar edin hocam.
Fan problme değil elimde zaten Akasa Viper fanlar var. Fakat bu soğutucu da 4 adet heatpiper var. Xigmatek'te 6 heatpipe var. Eğer fan ihtiyacınızda varsa Artic bu fiyata fena değil.
@sangreal_1905 sayısına değil çapına bakın heatpipeların
@furkanemir 6mm standart sayılır. 8mm heatpipe olup 6 adet olan zaten kolay kolay piyasada bulamazsınız. Bulunanlarda 240mm AIO parasında.
xigmatek whiz kullanıyorum, memnunum.
Ben Kendini kanıtlamış noctua ürünlerine bakardım.(u12/14/15 vs)
62 63 dereceler ryzen için iyi sayılır.
Bu yaz sıcağında oyunlarda 62-63 derece ve bunun çok olduğunu mu düşünüyorsun?
Çok değil ama daha iyi olabilir. Bu değerler 67 civarına kadar çıkıyor. Oyundan oyuna değişiyor.
@sangreal_1905 Bu yaz sıcağı için normal bence