Selamlar, Spotify bu ay benden 13,99₺ ücret kesmiş, öğrenci üyeliğim olmasına rağmen. 30 mart tarihinde yenilemişim öğrenci üyeliğimi. Tekrar doğrulamak istedim, resimdeki gibi hata aldım. Destekle konuştum, yardımları olmadı. Bu ay mezun oluyorum, o yüzden iptal mi ettiler acaba ? 🙁

inidirimi her sene yenilemen gerek ve toplamda 3 veya 4 kere kullanabiliyorsun ondan olmuş olabilir
3 yıl mı kullanabiliyorum bu indirimi ? 😮
4 sene alabiliyorsun herhalde. mezun olsan da olmasan da daha uzun süre vermiyor. belki ondan olabilir.
Üniverste eğer desin kalmamışsa 1 gün bile bekkeymiyor, hemen ilişiği kesiyor ondandır
SheerID diye bir sistemle anlaşmalılar. Helal olsun, işlerini iyi yapıyorlar 🙁
@erkekcagri kimmiş bu sheerid
E-posta ile dönüş yapıldı. Verdikleri linkten kolayca aktive ettim. Gelecek faturadan itibaren öğrenci indirimim devam edece. Ancak neden bu sıkıntı olduğunu anlamadım.