Malum gebze-halkalı banliyö hattı açıldı ya da nam-ı diğer marmaray, tren içlerini görünce açıkçası üzüldüm eskiden koltuklar yan yerleştirilirdi dışarı baka baka giderdik şimdi ise metro gibi olmuş onun etrafı kapalı diye anlaşılıyor da bu noktada tren ayrılmalı diye düşünüyorum.
Not: Belli etabı açılmış çakma marmaray'da(kazlıçeşme-ayrılıkçeşmesi) bu trenlerin kullanıldığını biliyordum ama onun mesafe kısa diye dert etmiyordum 😀 şimdi durak sayısı 46

Bu koltuk diziliminin sebebi malum,daha fazla oturma yeri koyup, ayakta gidecek yolcu sayısını arttırmak.Ama o trenlere ne kadar güven olur ? Tartışılır.
Ben sadece yol keyfini düşünüyorum demek ki 😀
Marmaray açıldığında ben de Yedikule ve K.M. Paşa duraklarının olmamasına üzülmüştüm. Banliyö trenlerinin cidden anlamı o duraklardı şahsım için 🙂
Aslında tasarımı görünce orta kısma da sırt sırta koltuklar neden eklenmesin diye düşündüm. Belki de ayakta durma kısmı çok daralır, bilemiyorum.
Diğer beğenmediğim nokta son seferin 23'de olması, eski banliyö'de bile 00.15'mi neydi son sefer. Umarım en kötü gece 1'e çekerler son seferi tabii olması gereken az aralıkta olsa 24 saat çalışması
banliyö kapanmadan önce şuanki marmaray trenleri hizmet veriyordu e nazından haydarpaşa pendik arası - 25 milyar lık bi proje bunun buyuk kısmı sualtı tunelıne gıtmıştır ama insan yinede merak ediyor sırf yht trenlerı bogazdan gecsın dıye bukadar gecıkme ve sıkıntıya gırmeye degermıydı - 3. koprude tren hattı olucaktı eski banlıyo hattı revıze edıp durak sayısını kısaltsaydı 5 yıl once acılırdı - yht de pendık uzerınden kuzey yoluna paralel cekılır belki orayada banliyo ceklir izmire kadar yht yapma şansı olurdu - malesef bu olmamışlık hissi son donemde pek çok ulaşım işinde olmaya başladı
@nostromo yorumu niye sildin yav 😀
@nostromo Acaba benim elim mi çarptı yav 😀 ama uyarı çıkıyor diye biliyorum hatırlamıyorum öyle bir şey ben sildiysem affola
@nostromo Valla uzun yolculuk konusunda haklısınız, insanın bunla gidesi gelmiyor pek eskisi hep özlenecek sanırım kafayı cama dayayıp sallana sallana giderdik 😀 he birde karşılıklı olunca sohbet imkanı da vardı
@nostromo Bunların tek yaptıkları renklendirme yapmak, turkuaz tren yaptık diye övünüyorlar
@johnsmith Turkuaz ema benane, kırmızı mavi de gayet hoş 😀
Cam kenarı olayını kaldırmışlar 😄